فک و فامیله داریم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فک و فامیله داریم
نوشته شده در پنج شنبه 9 مرداد 1394
بازدید : 438
نویسنده : Ara

مکالمه من با مامانم موقع آموزش کامپیوتر...

 


من : مامان از کروم بیا بیرون

 

مامانم: کروم چیه؟

 

من : همونی که الان بازه و باهاش توی نتی و وبلاگت رو باهاش میبینی، همون بروزره!!!

 

مامانم: بروزر!؟ من!؟ متوجه نشدم چیو میگی!

 

من : بیخیال دکمه کلوزو بزن ، حله!

 

مامانم : دکمه کلوز کجاس!؟

 

من : آلت و اف چهار رو بزن

 

مامانم: اف چهار !؟

 

من: با موزیلا بری راحتتری، فریگیتم ببند چون لازمش نداری

 

مامانم : موزیلا کدومه!؟ میخوای اصلا ولش کن، خودتو دردسر نده....

 


مکالمه خواهرم با مامانم در جواب همون مشکل!

 


خواهرم: موسو ببر بالا سمت راست بزن رو اون ضربدره

 

بعدشم اون گربه رنگی رنگیه که آتیش گرفته رو بزن باز شه، اون پرنده رو هم ببند

 


مامانم: مرسی عزیزم ، قربون این استعدادت ، اون داداشت که هیچی حالیش نیست، آدمم گیج میکنه.

 

فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

منبع: tanzestan.ir




:: برچسب‌ها: فک و فامیله داریم , جوک , طنز ,



مطالب مرتبط با این پست
.